Ter ere van Koningsdag en de Koningsspelen trekt OBS De Wierde dit jaar met een vrolijke optocht door het dorp! Alle kinderen zijn welkomπ we verwachten een bonte, feestelijke stoet! π¨π
π
Vrijdag 17 april
π 12:00 β 12:25
Verzamelen op het dorpsplein bij dorpshuis Artharpe
π Route:
Kerk β Torenweg β Wierdestraat β Wierumerschouwsterweg β Artharpe
Kom langs de route staan en juich de kinderen toe β hoe meer publiek, hoe gezelliger! πΊπ
Rond 12:25 sluiten we af met de Koningsspelen Dans voor Artharpe! ππΊ
#Koningsspelen #KoninklijkeOptocht #OBSDeWierde #Koningsdag
